Mina första dagar

Okej, dax för lite uppdatering om hur mina dagar hos familjen har varit.

Jag har varit hos familjen i 5 dagar och de är verkligen jättesnälla och trevliga. Barnen och jag har också fått en väldigt bra start. När vi träffades på flygplatsen sprang de fram och kramade mig och de hade gjort en skylt där det stod Welcome Nathalie.

Staden vi bor i verkar också vara bra, men jag har inte hunnit kolla runt något än, utan det får bli i helgen de timmar som jag är ledig då. De enda gångerna som jag varit iväg har varit när jag följt med till mataffären och ansökt om Social security number. 

I söndags fick jag även träffa mor/farföräldrarna och mostern och det var kul också. Familjen hade ordnat en liten fest för mig så jag skulle få träffa i alla fall nästan allihop, så det bjöds på god mat och tårta.

 

Jag hade min första ”jobbdag” i måndags, men fram till idag har min värdpappa varit hemma med mig, så jag har inte varit helt ensam hemma. Men imorgon så börjar det på riktigt! Då ska jag jobba från 7.30 till 5.30 helt ensam hemma.

Igår hände det dock en liten incident. Både Hudson (den lilla) och Chase har de två senaste dagarna varit lite sjuka, de har kräkts en varsin gång, men det har inte varit något mer än det. Sen höll jag Hudson i famnen igår kväll och han kräktes två gånger så både han och jag var täckta av spya. Det var väl lite mindre roligt, men det är sådant som händer med barn. Tack och lov var jag inte ensam hemma med barnen just då! Hoppas verkligen att det inte händer något sådan imorgon ;)

 

Skylten som tvillingarna hade gjort
 

Mitt rum
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu