Shopping!

Hej igen!
Igår jobbade jag från 11-21, och på kvällen passade jag och tvillingarna på att baka cupcakes! Deras farmor var här och lämnade av ingredienser till dem, så vi kunde göra Halloween-cupcakes. Dock var det ganska sent, så vi dekorerade bara en var, sen gjorde dem resten idag. Dem blev riktigt goda!
 
Idag har jag varit ledig, men jag gick ändå upp relativt tidigt, strax innan 9 för en joggingtur i parken. Hittills har jag bara varit ute på promenader, men nu var det dags att ta tag i träningen på riktigt! 
Klockan ett hämtade sedan Katrine (aupairen som ja gick på bio med) upp mig så åkte vi upp till gallerian i Alderwood och shoppade. De hade en Forever21-butik där, första gången jag var inne i en av dem! 
Vi hade roligt, och jag provade även frozen yoghurt för första gången vilket var riktigt gott! Så jag kom inte hem igen förens strax innan 6.
 
 
Var ute på en promenad häromdagen med Hudson, hösten är verkligen här nu!
 
Cupcakes

Var fortfarande väldigt dimmigt när jag gav min ut för joggingturen i parken
                                                                               
Frozen yoghurt
 
Från Forever 21
Forever 21
Nordstrom Rack
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu