Day off

Då var min första lediga dag här!
 
Jag passade på att ta lite sovmorgon.. eller vad man nu ska kalla det då man vaknar redan innan kl 6 av att minstingen skriker, man somnar och vaknar titt som tätt av att tvillingarna springer runt i hela huset och leker o gapar. Men jag klev iallafall inte upp ur sängen förens strax efter kl 9.
Sedan cyklade jag ner till stan för att äta lunch med en annan au pair som jobbar här, och han är också från Sverige, inte långt ifrån vårat lilla samhälle, så det var extra roligt. Efter det gick jag runt och utforskade stan lite och så cyklade jag hem igen och nu sitter jag på rummet och ordnar lite småsaker. Ikväll ska jag och mina värdföräldrar även ha möte med LCC:n (dock är denna tjejen bara här tillfälligt då våran "riktiga" LCC är på semester).
 
 
Igår var det förresten väldigt bra väder här, runt 20 grader och solsken, så jag och pojkarna passade på att gå en sväng till lekparken :)
 
Ha det bra! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu