Bio-time!

Då var det lördagkväll igen!
Det har inte direkt hänt något speciellt sedan sist jag skrev. Jag har jobbat största delarna av dagarna, vilket har gått jättebra :) Igår jobbade jag från 2-21, alltså var detta första dagen som jag var med alla barnen vid läggdax helt själv, då mina v.föräldrar var iväg, och allt gick så bra så :)
 
Igår på förmiddagen blev det 1 timme framför Skype, först med pappa & brorsan och sedan med mamma och Company. Det var roligt att få prata med dem igen, hittills har jag bara skrivit lite mejl till mamma.
 
Nu har jag precis kommit hem igen. Jag har varit och träffat en annan au pair, jättetrevlig tjej.  Så vi åt först middag och sedan gick vi på bio och såg filmen Gravity, den nya med Sandra Bullock & George Clooney. Den var bra, men jag trodde att den skulle vara bättre..
 
Imorgon så ska vi ha lite besök här i huset. Amerikansk fotboll är ju i full fart nu, och det är rätt populärt bland killarna här i familjen om man säger så, så det kommer över lite vänner som ska kolla ett par matcher här och äta middag. Tror det blir en trevlig eftermiddag :)
 
Ha det bra så hörs vi snart igen. BYE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu