Rodeo

Igår var en himla rolig dag! Min värdfamilj tog nämligen med mig och Maria till en rodeo här i närheten(en av de bästa i hela USA!), för att ett par dagar i förväg fira min födelsedag! Och det var så kul att få se det på riktigt, speciellt nu när jag inte ha kunnat åka ner till Texas ;)
På programmet var det många olika saker, b.l.a tjurridning och när dem red runt och kastade lasso runt en kalv. Roligast av allt var nog när de släppte ut några gätter, och helt plötsligt kom det tre små apor inridandes på varsin Border Collie, och var klädda som cowboys!! 
Tyvärr är det något fel på min dator, så jag kan inte ladda upp bilderna som jag tog med min kamera, men här är iallafall ett par från min mobil:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu