Oops

Hoppsan glömde visst lägga ut detta inlägget, som jag skrev i måndags. Så det får bli nu istället då, & lägger till det jag hade tänkt skriva i det nya inlägget.
 
I helgen kom såklart regnet tillbaka hit.. Typiskt att det ska vara bra väder när man jobbar men inte när man är ledig. I fredags fick jag i alla fall sluta två timmar tidigare, alltså klockan tre, så då träffade jag Maria som också fick sluta tidigare den dagen. Gick runt lite i Town Center här. Lördagen åt jag och flera au pairer lunch tillsammans, sen på kvällen gick jag och Maria på bio. Vi såg "The Other Woman", vilket var en väldigt rolig och bra film. Sedan sov jag över hos henne. Dagen efter chillade vi rätt mycket, åkte också en sväng till gallerian i Bellevue. Tja, det var i korta drag helgen.
 
Nu i veckan har regnet fortsatt, så det har blivit en inne-vecka för Gage och mig. Idag så fick jag också sovmorgon, började inte förrens kl 10.30, eftersom jag behövde jobba till halv åtta på kvällen. Och det gick ju bra det med, men har hela dagen trott att det varit typ fredag eller lördag.
Förresten så har Gage (typ) lärt sig att krypa/åla sig fram nu! :D
 
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu