Dagen är här..

Då var Dagen här (eller i tisdages var Dagen här, men har inte haft tid att skriva detta inlägget förrens nu). Dagen då jag fick mejlet från Cultural Care om jag måste ge önskemål på datum för mitt flyg hem..! Känslan när man får det är ungefär: "Whaaat!? Vänta lite, jag har bara varit här i några månader än så länge..". Men nepp, nu har jag till 12 Juni på mig att ge önskemål. Och jag visste att det snart skulle dyka upp, eftersom mina vänner redan fått sitt mejl. Så, 5 månader kvar tills jag är hemma igen, och bara 4 månader kvar av jobb. Det kommer gå sjukt fort.
 
Men nu börjar den sorliga delen då de kompisar man har här börjar åka hem. Om 4 veckor (FYRA!! ingenting ju) åker första tjejen hem, två veckor senare åker nästa, och sedan åker de andra i Augusti. Och jag är sist att lämna staterna. Kommer vara så himla konstigt när dem som man träffar nästa varje dag inte längre är kvar här, och man inte vet när man kommer träffa dem igen (om man överhuvudtaget gör det).
I alla fall så försöker jag nu lista ut vad jag ska göra under min resemånad, vilket inte är speciellt lätt. Men jag tror att jag ska åka till östkusten de 2 första veckorna, för jag skulle gärna vilja se niagrafallen, och har kanske lite andra planer, men det är inte klart än. Sen får jag lista ut något att göra de andra 2 veckorna också.
 
Så ja, det är många tankar kring min hemfärd och allt det just nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu