Sötsaker

Hejsan svejsan igen
Då har ännu en helg passerat. Även denna helgen var rätt lugn. I fredags gick jag och Maria till en restaurang och åt där för första gången, och det var så gott! Jag åt lasagne och hon åt fish & chips. Så vi kommer definitivt gå dit igen. Efter det så gick vi på bio och såg Neighbours, och den var väldigt bra, men hade nog trott den skulle vara en smula bättre. Haha, så mycket som vi går på bio här har jag nog inte gjort under de senaste 3-4 åren tillsammans! Men det är lite billigare här än hemma, och sen så går det ju bra filmer här typ hela tiden.
I lördags hände inget speciellt allt. Och igår gick jag på min förra au pair grupps möte, vilket var med tre andra grupper, och värdfamiljerna var välkomna så det var väldigt mycket folk! Och au pairerna hade också gjort efterrätter från deras hemländer, så det fanns MYCKET sött att äta ;)
När det var slut åkte jag, Theresa, Céline, Lisa och en ny tjej från Colombia till Starbucks en stund, sedan ringde vi Eric och bestände att vi skulle plocka upp honom, handla mat och sedan laga det i hans lägenhet. Var en väldigt trevlig kväll, god mat, kolla ett par avsnitt av New Girl, lyssna på musik m.m.
 
Hoppas alla ni andra hade en trevlig helg<3

Lisas tårta

Theresa&jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu