Lyxbio!

Så, detta har helt klart varit en helg med blandade känslor. I största allmänhet har den varit bra. Fredagskvällen spenderade Maria och jag i en park, hade med oss lite från Starbucks och satte oss där och lyssnade på musik. Lördagen spenderade jag med ett gäng tjejer fram till kvällen, sedan hade jag en lugn kväll här hemma. Och söndagen spenderade jag med Maria igen. Gjorde lite olika saker först, sedan skämde vi bort oss lite och gick på lyxbio. Vi har varit där en gång innan, men då hade vi dem "vanliga" stolarna/fåtöljerna (vilka är grymma också) men denna gången hade vi fåtöljerna som man kunde luta tillbaka ryggstödet och fälla upp fötterna så man i stort sett låg ner. Och man fick en filt och en kudde, gratis popcorn, och man kan även äta middag där men vi gjorde inte det eftersom det kostar gaaanska mycket. Det var såå awesome!!! Hade ju inte varit fel att sitta så varenda gång man går på bio (MEN det kostade ju också ca 170kr/person..) Vi såg i alla fall nya filmen "Sex Tape" som Cameron Diaz och Jason Segel spelar i, och den var himla rolig! Vi skämde bort oss lite extra eftersom vi trodde att det var vår sista helg tillsammans, för nästa helg skulle jag egentligen bort med min familj men fick precis veta att det är inställt, och helgen efter det kommer hennes familj hit, och hennes resemånad börjar. Så alltså försökte vi ta vara på hela helgen.
 
Men det hände också en annan grej som skakade om oss alla här och gjorde stämningen här i huset väldigt nere. I torsdags kväll fick Gage feber och han var jättegnällig. Vi trodde att han höll på att få en ny tand. På fredagseftermiddagen när jag hade honom kom febern tillbaka, så vi gav han lite medicin. Men han drog även i öronen, vilken han gjort i ett par dagar, så min v.mamma ringde sjukhuset och bad om en tid för att se ifall han hade öroninflammation. Hon fick en tid på direkten så jag fick sluta jobba lite tidigare och hon tog Gage till sjukhuset. Dock var det inget roligt doktorn hade att säga. Han tillade på ett utslag som G. hade, och sa att det kunde bero på en blodsjukdom, i värsta fall cancer. Så de var tvungna att vänta till på lördagen för att ta blodprov, och det var verkligen hemskt att behöva vänta! Så på lördags morgonen åkte de tillbaka, och på förmiddagen fick vi tillbaka proresultatet. TACK OCH LOV är lille Gage frisk! Det var något i hans blod som var lite högre än var det normalt ska vara, men inget som man behöver bry sig om. Så nu är vi alla så himla lättade här!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu