60 dagar

Efter veckor med underbart väder kom nu regnet tillbaka. Men det behövdes verkligen! Allt var så himla torrt. Så idag vaknade jag en kvart innan mitt alarm ringde av att det åskade (trodde först det var grannen som gick och drog på sin soptunna..), och kom faktiskt några blixtrar oxå. Men det är första gången som jag är med om åska här, det är väldigt ovanligt här uppe. Iallafall, tror bara det är idag och lite imorgon som det är dåligt väder, sedan kommer solen tillbaka.

Jag börjar nu sakta men säkert inse hur lite tid jag faktiskt har kvar här, att jag faktiskt kan börja räkna ner. Nu har jag 8 1/2 veckor kvar.
Och igår blev det bokat, om 60 dagar då min resemånad börjar så åker jag till Hawaii!! 😎🌴 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu