Weekend class bokad

Hej igen!
Måste bara börja med att säga att tiden går verkligen fort! Nu har jag redan bott hos min familj en månad! Och imorgon så bliv Gage 5 månader, och han växer så det bara knakar
 
Igår så bokade jag helgkursen som jag ska ta. Det blir 1-2 mars i Los Angeles, vilket ska bli riktigt roligt! :) Det är alltså under två dagar, men jag får fyra av de sex credits som jag behöver ta under mitt år här gjorda.
 
Då var det bara en stor sak kvar att lista ut. Efter helgkursen har jag en veckas semester, då min familj är iväg. Så jag har bestämt mig för att resa runt lite, och jag är ju redan i LA då med. Men jag vet inte vart jag ska åka.. Om någon har nåt förslag så skriv gärna en kommentar här ;)
 
I helgen som precis var så var jag på mitt första AP-möte med min nya grupp. Måste erkänna att jag gillar min förra mycket mer, men men.. I denna gruppen tror jag inte ens vi är tio personer, men de andra tjejerna verkar vara trevliga. Jag och två av de andra gick efter mötet (där vi åkte skridskor) till the Cheesecake Factory, möte upp några andra och åt middag tillsammans. Efter det gick vi på bio, och jag måste säga att jag är lite stolt över mig själv som överlevde det, då vi såg Paranormal Activity(-the marked ones), och jag är verkligen inte ett stort fan av skräckfilmer..! haha ;)
 
Det var allt jag hade just nu
Ciao

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du får gärna komma och hälsa på mig i Phoenix! Se Grand Canyon och allt! Har ju inte ens kommit iväg än men skulle vara kul om du kom så man får se någon man känner igen! Hoppas du har det bra! :)

Svar: Ja det kanske skulle vara något :) Jag ska tänka på det, så hör jag av mig ifall det skulle bli så ;) Hoppas allt går bra för dig nästa vecka!
nathaliesadventure.blogg.se

2014-01-16 @ 20:13:27
URL: http://jenifererikson.blogg.se
Postat av: Jennifer

Skulle vara kul i alla fall! Vet ju inte hur det kommer vara där, kanske inte är så mycket att se mer än Grand Canyon så du kanske inte vill/tycker det är lönt men jag skulle tycka det var kul att träffas i alla fall! :)

2014-01-18 @ 14:46:41
URL: http://jenifererikson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu