Vancouver resume

Och nu dags, för allt berätta om Vancouver-resan!
 
Det var alltså jag, Theresa, Lisa och Julia (som jag inte träffat innan) och vi delade ett rum, jag och tyskarna ;) På fredagen lämnade vi Seattle kl 13. Det tog ca 2,5 timmar upp till den Kanadensiska gränsen, sedan en timma till Vancouver. Vi bodde på Samesun, vandrahem, och när vi kom fram gick vi först och åt på deras bar/restaurang. Sedan gjorde vi oss iordning, så blev det festande! Blev en sen kväll, gick inte och la oss förrens 6.30, och sov bara två timmar. Men men, sova kan man göra när man är gammal!
 
På lördagen ordnade stället vi bodde på en "utflykt" till Lynn Canyon Park, så vi följde med på det. Det var en regnskog, och så hade de en stor träbro högt upp i luften som man skulle gå över. Det var kul, och väldigt fint där.
Man fick stanna sålänge man ville, och jag o tre andra stannade tills det var helt mörkt ute (o det hade ju inget med att göra med att vi nästan gick vilse..^^ ).
Efter det åt vi, men sen kändes början av kvällen rätt off, vi slappade bara. Men vid typ elva bestände vi oss för att gå till en annan klubb, så vi gjorde oss iordning och en timme senare var vi ute igen.
 
På söndagen checkade vi ut klockan 11, och så gick bussen hemmåt igen klockan 14, så den dagen gjorde vi inget speciellt. Och allt gick bra när vi skulle tillbaka in i USA (vilket jag hade varit lite nervös över, att någon av oss t.ex. skulle glömt något papper och de då inte hade låtit oss komma in i landet ingen haha). Och sedan var vi tillbaka i Seattle runt halv 7.
 
Så kort sagt så var helgen riktigt bra, och vi kommer definitivt åka dit igen! Stället vi bodde på var bra, och vi träffade så många trevliga människor från världen över :D Och det lång mitt i Downtown, vilket verkligen var bra.
Theresa och jag missade dock frukosten båda dagarna då vi försov oss haha. Så jag kan inte själv säga hur frukosten var, men de andra sa att det var gott. Men skulle verkligen rekommendera andra att åka dit!
 
Vancouver på kvällen
Jag & Theresa
 
Lynn Canyon Park
Lynn Canyon Park
Vancouver, från båtbussen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu