Hej igen kära regn & läxor..

(Hej igen kära moln, dimma och regn. Ni försvann visst där ett tag men nu är ni tillbaka. ^^ )

I helgen blev det inget speciellt gjort. Tränade på gymmet, hade hej då-middag för en kompis som nu har flyttat till Pennsylvania, och sedan har jag börjat göra mina läxor inför helgkursen i mars. Och det är inte lite man ska göra. Två skrivinlämningar där varje ska innehålla 1500 ord, sen ska man också göra ett "projekt" (men den fungerar också som skriftlig inlämning, bara lite annorlunda), så jag har fullt upp med dem!
För övrigt har jag nu varit i USA i 128 dagar, Time Flies!

Kommentarer
Postat av: Erland Forsström

God morgon

Har man en farfar så ska man utnyttja honom. Då känner han sig nyttig och blir jättestolt. Han är hyfsad på engelska och har både Skype och mailadress.
Så det så!

Svar: Tack, om jag undrar något hör jag av mig :)
nathaliesadventure.blogg.se

2014-01-29 @ 07:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu