Happy New Year!!

Då var det redan 2014! Hoppas att ni alla hade en bra nyårsafton :)
 
Jag själv jobbade fram till 5, sedan åkte jag & 6 andra in till Seattle och åt på en restaurang. Vi hade tänkt att gå till Space Needle och se fyrverkerierna där vid 12-slaget, men då skulle vi missa sista bussen hem, och vi kunde inte få någon taxi förrens tidigast kl tre på natten. Så vi bestämde oss för att åka tillbaka till Kirkland lite tidigare, och när vi väl var där vick vi ner till vattnet. Vi trodde att vi skulle se massa fyrverkerier därifrån.. Kan säga att det var fel. Men vi hade roligt ändån. Sen åkte vi och köpte glass och åkte och satte oss på en brygga och lyssnade på musik och bara hade trevligt. Så det var en bra nyårsafton.
 
Idag behöver jag inte jobba, men känner på mig att det inte blir mycket gjort av denna dagen ändån ^^
 
Ha det bra!
 
(Maria, Julia, Theresa & jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu