Valentine's Day

Hej igen! 
Hoppas att ni alla hade en bra alla Hjärtans Dag.  Här har man kunnat se i affärerna och runt omkring att denna dagen har varit på väg länge.
Själv träffade jag Maria & Céline. Först gick vi till Starbucks så Céline kunde skicka iväg lite mejl (hon ansöker till college här, och jag kan säga att det är fasen inte billigt!). Efter det åkte vi och plockade upp deras kompis Eric i Bellevue, sen gick i och åt middag. Sedan gick vi tillbaka till hans lägenhet och var där.  
 
Idag tog jag sovmorgon, sedan gjorde jag klart den första läxan inför helgkursen. Jag har fortfarande lite kvar att göra på den andra och på projektet, så det är vad jag ska fortsätta med nu efter att jag tagit något att äta.  
Vi hörs snart igen!
 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu