Litet inläg innan läggdax

God morgon på er där hemma i Sverige och God natt USA. Blir rätt kortfattat då jag av någon anledning är supertrött ikväll, så jag ska strax gå och lägga mig. 
Resten av helgen var bra, inget speciellt att rapportera. Jag fick jobba på söndagen från 15.30-19.30, och därför behövde jag inte börja jobba förrens kl 12 på måndagen (vilket blev lite senare då Gages farmor var på besök) så det var chill. Igår drog jag till Target för behövde köpa ett par grejor, men kom ut därifrån och helt glömt bort att ens kolla på det jag kom dit för, och istället med en påse i handen med andra saker.. bra där!
 
Idag drog jag en sväng till gymmet. Det har. Varit riktigt dåligt väder de senaste dagarna, så Gage o jag har inte kunnat gå på våra promenader. Hoppas att det vänder snart! 
 
Sweather Weather
 
 
Tillskott i garderoben👍
 
 
Och nu kan lillkillen sitta upp själv! (Dock inte mer än nån minut)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu