Seriously...I'm kidding

Igår gick vi på ute-bio igen! Ja tycker verkligen det är himla mysigt (förutom några minuter mitt i filmen då någon i närheten destämde sig för att röka lite weed, vilket inte är speciellt trevligt för oss andra runt omkring då det luktar så mycket!). I alla fall, denna gången visade dem den gamla (original-) versionen av Footloose. Jag har bara sett ca en halvtimme mitt i filmen förut, men jag älskar den nya versonen, så det var kul att se hela filmen nu. (Dock är fortfarande den moderna versionen bättre).
 
I början av veckan laddade jag också ned Ellen Degeneres ljudbok "Seriously...I'm kidding". Så jag har lyssnat på den när jag tagit promenader med Gage, och tyckte den var rätt rolig och jag gillar verkligen Ellen, så det är ett tips till er andra som vill ha något att läsa/lyssna på.
 
 

Kommentarer
Postat av: Erland Forsström

HAPPY BIRTHDAY TO YOU
FELIZ NAVIDAD
GRATTIS!

Svar: Du var en månad för tidig ;) Men tack ändån :P
nathaliesadventure.blogg.se

2014-08-02 @ 07:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu