9 dagar kvar

Hej på er igen!
Känner att jag inte bloggar så ofta, men jag har inte så mycket att skriva om då jag mest bara går och väntar och tar vara på den sista tiden med min familj. Men nu har jag iallafall köpt resväskor och börjat packa lite, men jag kommer ha väldigt svårt att hålla nere väskan på 23 kg är jag rädd för..
 
Iallafall, lite annat som jag har gjort är att jag träffat Frida igen (föredetta klasskompis som jag inte träffat sedan studenten), jag har klippt mig,  idag så spelade jag min sista fotbollsmatch och igår tog vi två flugor i en smäll och hade ett kalas/avskedsfest för mig (då jag fyllde år för knappt 2 veckor sedan) med släkten. Nästa vecka har jag fullspeckat schema då jag ska träffa några andra en sista gång och det är mycket kvar att fixa innan jag känner mig redo att åka härifrån.
 
Nu ska jag iallafall åka iväg på bio med brorsan och pappa (Kick ass 2). Hej så länge!
 
Mina nya resväskor :)
  
 
Syns inte så bra på bilden, men nu är luggen tillbaka ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu