Snabb lägesuppdatering

Okej, ursäktar att jag inte direkt skrivit något här, har verkligen inte haft tid.
Men i lördags förmiddag så flyttade jag hit till den nya familjen. Och det är alltså bara en liten kille, som idag blir 4 månader, som heter Gage som jag tar hand om, och idag var första dagen jag jobbade. Och än så länge finns det inget att klaga på, allt är bara bra, så jag hoppas verkligen att det fortsätter så :)
 
Igår, söndags, var det åter igen dags för au pair-möte. Det tråkiga är att nu när jag flyttar måste jag byta grupp, så detta var mitt "sista riktiga" möte med denna gruppen.Men om jag har tid så kommer jag även fortsätta gå på deras möten i framtiden. I alla fall så träffades vi hos (min nu före detta) LCC, och alla hade köpt en julklapp var så spelade vi ett spel med dem, så man fick någon annans. Rolig dag, och efteråt gick jag & ett gäng till en Irlänsk restaurang/bar och åt där, vilket var riktigt gott.
 
Det får räcka för nu, är så trött så kan knappt hålla ögonen öppna ;)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu