På besök

Hej igen!
Idag har jag varit och hälsat på hemma hos min blivande värdfamilj! :D
Känner på mig att jag verkligen kommer trivas där. Föräldrarna är jättetrevliga, och det är inget som känns oklart. Huset är också jättefint. Det ligger nästan lite ute på landet, inte långt därifrån går massa hästar i hagar, och en av hästarna är min blivande v.mammas! Sen har de även en liten hund som är så söt :)
Så just nu är jag så lättad att jag hittade denna familjen, och jag är redo att börja jobba igen efter 2 veckors uppehåll. Det är inte bestämt än när jag ska flytta dit, men en chansning är på onsdag då det fortfarande är några saker som behöver fixas (deras referenser måste kollas och en intervju ska göras).
 
(Igår åkte granen och julpynt fram här hos min LCC)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu