Hemma igen

Ja, natten till söndagen så kom jag hem igen från semestern som jag har haft. Måste säga att det har varit väldigt skönt att få sova i min egna säng igen. Men jag hade det verkligen jättebra nere i Kalifornien! Just nu sitter jag och skriver ihop ett (eller det blir nog två) inlägg om allt som jag var med om där nere, så det blir förhoppningsvis upplagt om ett par dagar :)
Igår följde jag med till min gamla au pair-grupps månadsmöte. Vi var hos LCC:n och åt fondue(stavning?) som var såå gott! Och det var faktiskt kul att vara tillbaka hos henne igen, jag bodde ju trotts allt där i 3 veckor, och jag har inte varit där sedans dagen efter jag flyttade ut därifrån (innan jul). Efteråt drog jag och några andra av tjejerna till en pub/restaurang och åt middag, sedan drog vi hem till Josh (som också kom till restaurangen) och satt där och han spelade gitarr (sjukt bra är han!) och vi alla sjöng lite. Hallå allsång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu