Glatt återseende

Blev visst inget bloggande den veckan, men det har inte hänt något speciellt. Stannade hemma de flesta kvällarna I veckan. Spenderade mesta delen av tiden framför dator och kollade på högskolor och utbildningar hemma i Sverige och har försökt att lista ut vad jag ska göra när jag kommer tillbaka hem igen. Inget är säkert, har många funderingar och frågetecken, men just nu lutar det mot att jag kommer ansöka till Arbetsterapeut-programmet (igen) men denna gången uppe i Norrköping. Skulle isåfall börja plugga i slutet av januari nästa år. Men vi får se hur det blir.
Fredagen och lördagen spenderades med Céline, Maria, Lisa och träffade Theresa för bara någon timme.
Men idag träffade jag äntligen Yanina & Julienne igen! Det var tjejerna som jag delade rum med på Au Pair-skolan i New York, och de båda bor inne i Seattle, men vi har inte träffats igen förens nu (SJUKT dåligt, jag vet). Så det var roligt och vi hade massa att prata igenom, var ju tvungna att gå igenom allt som hänt de senaste 6 månaderna.
 
En annan sak som jag glömt nämna är att nästa helg drar jag och ett Au Pair gäng på ca 10 pers upp till Vancouver! Ska bli kul att åka tillbaka upp dit, och denna gången med hela kompisgänget! Så denna veckan blir det bara fyra dagars arbete, sedan på fredag kl ett på förmiddagen går bussen upp dit.
 


Yanina, jag & Julienne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu