Roadtrip

Då var det åter igen en ny vecka!
Det har inte hänt så mycket nytt sedan sist, jag jobbar på. Jag har kört bil några gånger här nu! En stor Pick up, kan det bli mer amerikanskt?! Jag har även varit på gymmet ett par gånger nu, och man kan inget annat än älska det! Det är sjukt stort, massa konditions- och viktmaskiner, ett spinningrum, ett annat rum för andra klasser, Hot Yoga-rum, basketplan, simbassäng, bubbelpool och ett rum där man kan träna på crosstrainers o liknanade och kolla på film samtidigt! De har även ett spa, men har inte kollat in det än, så vet inte vad de har där.. Så detta året tror jag det kommer bli lättare att hålla det där nyårslöftet med att gå till gymmet oftare ;)
 
I lördags så hade jag & Theresa tjejkväll. Åt glass, pratade, kollade på 21&Over (riktigt rolig film!) o så sov jag där. Dagen efter tog vi hennes 2 killar och drog iväg på en roadtrip! Vi åkte till Snoqualmie Falls, vilket är ett vattenfall som ligger uppe i bergen och det tar ca 45 min dit. Vi tänkte att det var en perfekt dag att göra det, då det hela helgen har varit soligt och härligt väder här. Dock visade sig detta vara helt fel.. Vi kom dit och såg inte ett smack! Det var så otroligt dimmigt just framför vattenfallet. Dimman lättade dock lite då och då, men bara för några sekunder, men vi fick i alla fall en glimt av det. Så efter det bestämde vi oss för att åka längre upp i bergen för att se en fin utsikt. Först åkte vi till en Viewpoit (på "Natalie Way"), sedan ännu högre, där 2miljoner dollars husen låg, och det var så fint!
 
Idag på morgonen så fick jag två försenade julklappar av min v.mammas farbror & fru. Och på eftermiddagen kom äntligen paketet från dem där hemma! :D
Så det är allt jag har för idag. Vi hörs snart igen!
 
Roadtrip:
Älskar att vi bor så nära bergen, för det är sjukt fint! Och vi har nästan samma utsikt som detta från där vi bor :)
Så detta var allt vi såg först när vi kom till vattenfallet.. (bild över)
Men sedan så vi småglimtar av det (bild nedan)
 
Solnedgågn från bergen
 
Detta var i paketet från Sverige. Flera brev & julkort, MARABOU-CHOKLAD!<3, chokladkalender o annat godis, armband och öronhängen, en bok.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu