Last Week

Japp, igår började jag min sista arbetsvecka här borta! Kan inte riktigt fatta det, det är så himla konstigt. Vad som nästan känns ännu konstigare är att den nya Au pairen redan är i USA nu, för hon är ju i New York på träningsskolan! 
Varje dag nu så räknar jag ner, inte bara tills jag är klar att jobba, men oxå hur långt det är tills jag åker till Hawaii, till östkusten, till jag åker hem, och lite andra småsaker. Idag T.ex är det exakt 4 veckor, eller 28 dagar tills jag sätter mig på ett flyg hem igen. 
Ikväll ska jag iallafall försöka börja packa lite smått till Hawaii resan 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu