Happy b-day to me

Hipp hipp hurra på min 20-års dag! :P
Jag har haft en bra dag här. Eftersom det är labor day här idag och alla är lediga så behövde jag bara jobba från nio till ett. 
På eftermiddagen/kvällen bjöd vi ner Gages farfar hit och åt middag och sedan en jättegod tårta för att fira mig. Och presenterna ja fick var ju rodeon i lördags, choklad, imorgon är det en tid bokad för mig för en timmes massage och på onsdag så ska vi äta middag uppe i Space Needle :) 
Så jag har haft en lugn, men bra födelsedag. Och tack för alla fina gratulationer! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu