Guess that was it..

Jahapp, nu är alltså min sista jobbdag som Au Pair över! Kan inte helt greppa det, det känns bara som jag ska åka på en veckas semester och sedan komma tillbaka hit och jobba, men nej så är det inte.. Idag på morgonen fick jag börja jobba lite senare, så jag fick tid för att plocka ut alla mina saker från mitt rum och flytta in det till gästrummet. Måste säga att det känns så himla fel, att jag aldrig mer kommer spendera tid i mitt rum längre, att någon annan ska bo där.
I alla fall, just nu är min v.mamma påväg till flygplatsen för att hämta upp det nya au pairen. Det ska bli intressant att träffa henne.
Och på söndag åker jag till Hawaii!! :D :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu