I'm in Philadelphia!

Japp, nu är jag på USA:s östkust, i Philadelphia och var varit här sedan onsdag kväll.  Just nu sitter jag på Starbucks eftersom dem har Wifi här :P men här är allt bra, och imorgon åker jag vidare till Washington D.C
 
Hawaii var också väldigt bra!! Hade verkligen en jättebra vecka där nere :D mycket snorkling, vandring och vi hade en jättebra stämning i gruppen. Det enda dåliga under resan var att när jag skulle hem så var jag fast på flygplatsen i 17 timmar då mitt flyg blev inställt. Men hem till Seattle kom jag tillslut. 
Men jag kommer skriva ett annat inlägg om resan när jag är tillbaka på västkusten igen.
 
Ha det bra så länge :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu