8 timmar

Hallå igen!
Jag vet att jag inte bloggat mycket den sista månaden, men eftersom jag rest runt så mycket så har jag ganska sällan haft wi-fi. Men jag hade en väldigt bra resemånad!
Så jag kom tillbaka hit till Seattle söndag eftermiddag. Och under dessa dagar har jag spenderat så mycket tid som möjligt med min värdfamilj. För just nu är det bara 8 timmar (!) kvar tills mitt flyg avgår!
 
Nu ska jag åka till banken och stänga mitt konto där. Kanske skriver något mer när jag är på flygplatsen, för jag kommer åka dit rätt tidigt.
Och även när jag kommer hem igen kommer jag skriva 2 större inlägg. En om min resemånad och en sammanfattning av hela mitt år här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu