Sommar & sol

Hej igen! Helgen som var blev rätt lugn. Några besök på starbucks, jobb på lördagseftermiddagen/kvällen och även en sväng till Bellevue mall, där dem hade stor rea, så det blev lite shopping med. Jag själv köpte mig ett par nya jeans och ett linne, men sen fick det vara, påminner alltid mig själv om att jag måste få med grejerna hem till Sverige igen med 😜 
Igår och idag har ju varit jobb som vanligt, men en aning tuffare då Gage håller på att få 2 nya tänder, så han är väldigt gnällig. Men men. 
Idag är det (minst) 35 grader här. Igår köpte min v.pappa en liten bebispool vilket var bra timing, så sen har Gage och jag spenderat delar av dagen vid👍 
Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu