Kalas

Igår fyllde Gage 1 år! Kan knappt fatta det. När jag kom hit var han inte ens 4 månader. Han har blivit så himla stor nu.
Så igår på morgonen fick han lite presenter. Av min fick han en tröja och en liten bil(vilken han verkligen älskar!). Sedan åkte vi ner till Tacoma till ett zoo som de har där nere, och gick runt i några timmar. På eftermiddagen åkte vi sedan hem till Gages farfar och åt middag och chokladtårta/kaka. Gage fick äta en stor bit helt själv, vilket blev minst sagt klabbigt och det mesta hamnade på golvet. Men han gillade det såklart, och det var först gången han åt något sådant. Och jag behöver nog inte förklara hur mycket energi han sedan hade på kvällen,haha. Och vi satt även ett tag i farfarns Hot tub! :D Så det var en väldigt lyckad dag :)
 
Annars händer det inte så mycket. Maria är ju på roadtrip nu, och kommer först tillbaka om två veckor för att spendera några dagar här igen. Men i torsdags kom Céline tilbaka från Frankrike igen! :D Var väldigt roligt att se henne, så hon stannar här en vecka till, innan hon flyger till Philadelphia (som jag för övrigt har bokat flygbiljetter till nu med. Tror inte jag nämnt det här).
 
Söt som socker <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu