Electric run

Hej igen!  
I torsdags var jag ledig, bara för att spendera dagen med andra barn istället :P Jag följde nämligen med Theresa och hennes två pojkar (och mötte även upp med en annan familj) till Wild Waves Park. Det kan väl jämföras med Skara sommarland, det finns olika vattenrutschkanor, vågpool m.m och också några vanliga karuseller. Vi hade jätteroligt, och jag kan inte beskriva hur trötta vi var efter en dag där med 4 pojkar i åldrarna 7-10, haha. 
 
På lördagkvällen var det dax för Electric Run! Det var verkligen roligt. Så det var ett 5 km lopp, som var sent på kvällen så det var mörk, men så hade med massa lysen och roliga saker längst med sträckan, och så spelades det musik. Och alla hade massa självlysande armband halsband, blinkande glasögon, ja allt möjligt på sig!  Och efteråt var det party :)


I väntan på att det ska börja

 
Superdålig bild, men bara för ni ska se nånting av vad som var längst vägen 

Thalia & jag precis efter mållinjen(sjukt snygga, I Know)
Påväg in till partyt ;) Haha jag var den enda udda i vår grupp som inte hade Electric tröjan och kjol ;P
 
---- 
Sedan igår, söndag, så hade jag au pair-möte på Alki Beach igen (förra gången var det med min förra grupp), och det var också trevligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu