Chill day

Hallå igen
Vet att det är lite dålig uppdatering här just nu, men det är inget speciellt som händer så jag har inte direkt något att skriva om. Men nu har jag tagit min sista italienska lektion, så jag är klar med de 6 credits som jag behöver studera här. 

Just nu är min v.mamma med Gage på ett års kontroll, så jag har väl ungefär en timmes rast. Ikväll kommer även Maria tillbaka från hennes 3 veckors roadtrip, så vi ska gå på bio :)

Och nu har jag bara 16 jobbdagar kvar, galet!!



Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej :) Mysig blogg du har! Kan du ta kontakt med mig via min mail, har lite frågor! [email protected] Mvh Ellen

2014-08-31 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu