Härligt väder!

Hallå igen! Hoppas alt där bra med er. Själv börjar jag äntligen bli frisk igen! :D Och vädret här just nu är suuper!
Såå, min helg såg ut såhär: I fredags efter jag slutade jobba åkte jag hem till Theresa och var där hela kvällen. Gjorde egentligen inget speciellt, satt mest och pratade. I lördags var jag först på posten och fixade lite, sen på eftermiddagen var jag, Theresa & Katrine lite sådär spontana och gjorde en liten roadtrip. Så vi åkte upp till Skagit för Tulip Festival, vilket är fält med massvis av tulpaner vilket var väldigt fint. Och idag var jag först här nere i Town Center och strosade runt i affärer, köpte glass och bara njöt av vädret. När jag kom tillbaka hem igen efter ett par timmar så grillade vi här, och sedan gick vi ut och spelade boule, vilket gick mindre bra för mig men vi hade ändå kul.  Så det har varit en bra helg, tyvärr är den nu över liite för tidigt än vad jag skulle vilja, hade varit så skönt med 1 ledig dag till, men men.  Bjuder på lite bilder här med :)
 
(Dålig bild..)Det jag förmodligen gillar mest med att bo här uppe i Washington state är nog att det är så sjukt vackert, nästan överallt kan man se bergen i horisonten. Bara älskar det <3
 
 
 Selfie-ligan ;)
 

 
Dagens köp:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu