Värdfamiljen

5 dagar kvar!! Kan inte fatta att det är såhär nära nu, så overkligt!
Jag vet att alla inte har helt koll på vad det är för familj som jag har koll på, så jag tänkte skriva lite kort om barnen som jag ska spendera ett helt år med.
 
Barnen som jag ska ta hand om är ett par tvilling-killar, Chase & Jackson som snart är 5 år. Dem är väldigt sportintresserade, vilket jag verkligen tycker ska bli kul då jag själv är det! :)
Sedan har vi Hudson, en kille på ca 1½ år och i november så blir det ännu en liten bebis :)
Jag ser verkligen fram emot att träffa killarna och hoppas att vi kommer ha ett superroligt år tillsammans!
 
Jag mejlade även med mamman igen nu i helgen, och hon sa att de allihop kommer möta mig på flygplatsen! :)
Jag kommer vara så sjukt nervös på flygplanet på vägen dit, men även så glad, förväntansfull och så pirrig!
 
Nu är jag i alla fall mitt uppe i packningen, vet inte riktigt hur det går... Ena sekunden känns det som att jag aldrig kommer få med det jag vill, andra sekunden är jag kollugn! Håller alla tummar och tår på att det blir bra i slutändan :)
 
Ha det bra så hörs vi snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu