These last times..

Då var det bara 13 dagar kvar tills jag sitter på ett plan mot New York, till Au Pair skolan, och bara 17 dagar tills jag anländer hos min "nya familj". Det är fortfarande väldigt svårt att förstå allt det här, och därför är jag knappt nervös över huvud taget än!  Men nu börjar man göra vissa saker för sista gången innan man åker (som att detta är sista vecka som jag bor hos min pappa, vissa personer kommer jag inte träffa nån mer gång, på lördag spelar jag min sista fotbollsmatch etc.) och det är då man förstår att detta verkligen händer. Jag vet att dessa dagar som är kvar kommer gå så sjukt fort, o jag försöker ta vara på dem och göra allt som jag vill göra innan jag lämnar Sverige. 
 
Nu har jag förresten kommit i kontakt med två andra tjejer som ska åka med samma plan som jag, så det känns väldigt bra. Det är roligt att få prata med andra som är i precis samma sitts som en själv, som har samma tanktar som far runt i huvudet och även att man inte känner varandra så känner man direkt en samhörighet med dem. Så nu längar jag verkligen tills jag kommer till mitt nya hem och få lära känna massa nya människor :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu