I skrivande stund..

Hej igen! Just nu sitter jag på ett hotellrum i Stockholm och har precis simmat i poolen och bastat ;) Detta har varit min sista dag här i Sverige och den har jag spenderat här i Stockholm men familjen.
Imorgon klockan 15.40 lyfter planet. Då åker jag först till London, är där några timmar, och flyger sedan vidare till New York! Från London tar det ungefär 7,5 timmar att flyga, men jag hoppas det går bra det med.
 
Jag kommer befinna mig i NY fram till på fredag. Jag kommer mestadels vara på au pair-skolan som ligger på Long Island, men det blir även tid inne i staden. Jag vet inte om jag kommer ha tillgång till internet där (eller tid för att skriva något) så vi får se när nästa gång som jag skriver blir.
 
På fredag flyger jag som sagt vidare till Seattle, så då väntas lite mer än 6 timmars flygresa. Hade varit ganska skönt att slippa flyga en gång till, men eftersom jag kommer göra det får jag ju besöka båda sidorna av USA vilket inte är dåligt! Och när jag landar där kommer jag äntligen få träffa min värdfamilj!
 
Ha det så bra allihop så hörs vi från andra sidan Atlanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu