Thanksgiving & Black friday

Då har jag firat min första Thanksgiving! (I torsdags)
På förmiddagen följde jag med Theresa som behövde köpa lite grejer till deras middag, sedan åt jag Thanksgiving-lunch/middag med min LCC, hennes man och hans mamma. Det blev inte så speciellt, hade inte mat i mängder som de flesta har, men nu har jag i alla fall ätit min första thanksgiving-turkey ;)
Några timmar efter det åkte jag hem till Theresa istället där det var fullt med folk, tror det var tre andra familjer som var inbjudna där. Så jag kom lagom till efterrätten. Det var verkligen jättetrevligt, och slutade med att jag sov över där. Men dagen efter var det ju Black Friday (största rea-dagen i USA), så vi hade planerat att gå upp kl 4 på morgonen (vilket inte är speciellt tidigt om man vill få de bästa erbjudandena). Och vi gick inte o la oss förrens kl 2, så vi "såg fram emot" de två timmars sömn som vi trodde att vi skulle få. Halv åtta väcker Theresa mig, då hon såg att vi försovit oss!
Tog ett tag innan vi visste hur vi skulle lägga upp dan istället. Så vi började med att åka till Fred Meyers (en affär med typ allt), o vi gick säkert runt där i nästan två timmar.
 
Sedan blev klockan 11 och det var dags för mitt möte med den kvinnan som jag nämnde i förra inlägget... Jag och min LCC väntade i 45 min, men hon dök aldrig upp... Vi kunde inte få tag på henne på något sätt. Så min LCC ska försöka ringa henne idag igen, och se vad som hände..
 
Så efter det blev det mer Black Friday-shopping med Theresa & Lisa, denna gången i University Village Shopping mall. Det blev inte speciellt många inköp, med ändå roligt att bara gå runt o se allt.
 
Men ja, nu vet jag inte hur allt kommer att bli här.. Jag kommer skriva ett till inlägg, senast ikväll och berätta hur det går.
 
HAPPY THANKSGIVING!
Theresa & jag slog ihop våra köp, och konstaterade att man får ganska mycket i gåva när man shoppar för mer än $100 på Victoria's Secret ;) Väska, parfym, kuponger m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu