Rematch + Seattle

Hej, då var det åter igen lördagkväll!
 Detta betyder att går har jag varit här i Kirkland i 7 veckor
 
Så, lite uppdatering om det som sker nu, att jag ska byta familj. Jag gick in i rematch sent i onsdags eller på torsdagsmorgonen, vet inte riktigt vilket. I alla fall så har jag på denna tiden blivit matchad med 3 familjer. Men de 2 första tackade nej innan jag ens sett att jag blivit matchad, o den 3:e hade redan valt en annan au pair, men ej tagits ut ur systemet, så den räknas inte riktigt. Jag hoppas verkligen på att kunna hitta en familj inte allt för långt här ifrån, av ett par olika själ, men vi får se vart jag hamnar. 
Dessa två veckor fortsätter jag i alla fall att bo och jobba kvar hos min nuvarande familj
 
 
Idag har jag, Theresa & Elias varit inne i Seattle. Eftersom jag inte vet hur länge till jag kommer vara här (och jag inte hade varit där än! Dåligt ja vet), så var jag fast besluten på att jag skulle dit denna helgen och Theresa och jag har pratat några dagar om att hon skulle med. Och så typ en timme innan vi åkte bestämdes det att Elias också skulle med. Så vi tog bussen in dit, och så gick vi runt till olika ställen, som China Town, Pike Place Market, The Gum wall & Space Needle. Var en riktigt bra dag, och nu har jag sett dem saker som jag verkligen ville se här om jag nu måste ge mig av (dock var vi aldrig uppe i Space Needle, vilket hade varit roligt).
 
Här kommer några bilder från idag:
Jag & Theresa jämte The Gum Wall
The Seattle Great Wheel
 
Space Needle :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu