Beslutet att byta familj..

Ja, detta kommer nog som en chock för många, men det finns vissa tankar & känslor som jag har hållt utanför bloggen fram tills nu, men jag har nu bestämt mig för att gå in i rematch och byta värdfamilj.
Anledningen är i korta drag att det kommer ta för lång tid för mig innan jag kommer känna mig helt säker/bekväm med att ta hand om alla fyra killarna. Under dagarna nu går jag och är stressad och känner att jag inte räcker till hela tiden, och jag vill inte spendera min tid här i USA så.
Så idag berättade jag för mina värdföräldrar om mitt beslut, och vi har precis suttit i möte med min LCC.
 
Så det som väntar nu är att från och med onsdag förmodligen har jag två veckor på mig att hitta en ny familj (man kan ibland få några extra dagar beroende på förhållanderna). Om jag inte har hittat en familj tills det är jag tvungen att åka hem till Sverige igen. Men min LCC säger att jag inte ska stressa upp mig, utan att jag sannoligt hittar en bra familj på den tiden.
 
 
Så det är läget just nu. Jag skriver igen när jag har några nyheter
God natt/God morgon
 
PS: Imorgon har jag varit i USA i 50 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu