Och så kom hösten?

Så igår var jag på massagen, vilket var Såå behövligt! Det var en väldigt fin lokal och allt, och innan massagen började, när man fyllde i alla dem papper som man måste fylla i så fick man en varm riskudde att ha runt nacken. Och det såg ju en aning roligt ut med flera personer sittandes i väntrummet och alla med stora riskuddar. Anyway, massagen var också bra. Meningen var att massören skulle fokusera mest på ländryggen och benen, men efter att hon kände min nacke och axlar/skuldror var det ingen tvekan om jag största fokuset låg!
Och mitt i allt så försvann strömmen. Visst det vara bara för några sekunder, men efterråt hörde man hur det bara öste ner regn på taket, och att det blåste en aning också. Så ja, jag tror att hösten kommer hit nu. Idag när jag var ute på promenaden med Gage så såg vi hur mycket kvistar och löv det låg på marken från ovädret dagen innan. På ett ställe låg det till och med en riktigt stor gren. Och det har varit rätt kallt största delen av dagen med. Så nu längtar jag till Hawaii! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu