Sunset

Så nu är jag då klar med mina bartending-klasser. Hade himla roligt där, så de e lite synd att de redan är över. Och jag träffande även nya kompisar, så det va också kul. 
I fredags slutade jag ett par timmar tidigare, så då passade jag på att träna, och sedan kolla på första avsnittet av "Welcome to Sweden "som precis började visas på tv här borta på denna sidan jordklotet.
På kvällen så åt jag och Maria middag på en ny restaurang, och åt en himla god efterrätt! Kan jämföras med kladdkaka med glass. 
 
 
I lördags hade jag ju heldag på skolan, vilket faktiskt gick väldigt fort. På lunchrasten var vi ett gäng på 9 pers som åkte till "Taco truck" och köpte lunch, som vi sedan åkte tillbaka till skolan och åt. Senare på kvällen mötte jag en annan tjej från klassen, som också är Au Pair här.
 
 
Söndagen åkte jag, Katrine, Theresa och 2 andra tyska Au Pairer in till en sportbar i Seattle och såg VM-finalen :D Efter det åkte vi till Alki Beach där min förra AP-grupp hade möte. Först satt vi och pratade, sedan fick vi hyra cyklar, tandemcyklar eller en sådan "cykel" för fyra med tak över (vilket vi valde). Så åkte vi längst med vattnet och såg hela Seattle på andra sidan. När mötet var slut stannade vi kvar där, träffade några nya amerikaner, grillade och tände en brasa. Och solnedgången va seriöst den finaste någon av oss någonsin har sett, den var så otrolig!! Så vi hade solnedgången rakt framför oss, till vänster såg vi hur det blixtrade(vilket började väldigt långt ifrån, och kom närmare och närmare) och bakom oss hade vi två regnbågar! Så det var ett himla bra slut på en bra dag :)
 




(Det var ännu finare att se de med egna ögon, bilderna är inte ens hälften så
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu