5 steps

Hallå igen! 
Gissa vad Gage gjorde igår... Han gick 5 steg helt själv!! :D Han börjar verkligen bli stor nu
 
Igår gick jag även till hår salongen och fick mitt hår klippt (vilket verkligen var på tiden). Så det är lite skillnad, klippte nästan av 10cm. Än så länge är jag nöjd med håret, men gillade inte riktigt stället jag gick till. 
 
Förresten, i onsdags gick jag och Maria på utefilm. Det var första gången för min del, och det var himla kul:) de visade 80-tals filmen Ferris Bueller's Day Off, som var helt ok. Vi kommer förmodligen gå dit nästa vecka också, då de visar Hungergames :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu