Host host

Nej nej, snälla låt mig inte bli sjuk!.. Har haft ont i halsen och känt mig frusen och trött ett par dagar nu, så jag är rädd att jag håller på att bli sjuk. Min v.pappa har varit sjuk i nästan en vecka nu, så tror att det är samma virus jag håller på att få :(

Annars har det inte hänt något speciellt. Gage håller på att lära sig sitta själv nu, vilket är roligt att se. 
Idag fyller Katrine 21 år, så såfort vi slutar jobba ska vi träffas och äta middag och försöka hinna med lite shopping :)


Just nu(och alla andra dagar en stund efter kl 9 på morgonen)  :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu