1 vecka kvar!

(Dålig uppdatering, I know, men min dator har inte fungerat men nu hoppas jag att jag fått ordning på den)
 
Sådär, nu var alla läxorna inskickade! Skickade dem i fredags. Skönt att ha dem ur vägen. Maria kom hit i onsdags så gjorde vi den sista läxan tillsammans, vilket hamnade lite ur fokus ibland så jag är förvånad att vi faktiskt gjorde klar det den kvällen. 
I torsdags fick vi även välja vilken typ av klass vi vill ta på söndagen under helgkursen. Jag & Maria valde teckenspråk, och man kunde också välja mellan personlig utvecklig(tid/stresshantering) och karriär utveckling(skriva/intervjua). 
 
I helgen har jag tagit det rätt lugnt, varit på gymmet och haft filmkväll med Maria. Och nu kom jag precis hem från Au Pair-mötet med min grupp & LCC, vi träffades och åt pizza.
 
Så nu har jag 4 arbetsdagar framför mig, sedan på fredag drar vi alltså till LA!
Och om exakt en vecka får jag träffa Olivia & Nicke igen! :D :D
 
Fyndade även riktigt stort i lördags, hittade ett par stövlar och träningsskor, som båda var på rea!
 

För ett par dagar sedan såg jag även en kolibri utanför fönstret! Lite häftigt sådär ^^)


Och tydligen är påsken redan här...!


 


 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu