tuff dag

Ja idag var det inte speciellt lätt att ta hand om Gage, han var så gnällig hela dagen, började gråta för ingenting. Förmodligen håller han på att få ännu en tand. Men jag hoppas verkligen att morgondagen blir lättare.
Men ja, nu är jag ju inne på den näst sista jobbveckan. Och jag vet inte vad jag ska tycka om det, ändras varje minut. Känner att jag kommer vara såå kluven på flygplatsen när jag ska hem. Jag kommer vara så glad att få komma hem igen och träffa alla, men också himla ledsen att behöva lämna detta efter mig, och behöva säga hej då till min värd familj. Så därför spenderar jag nu så mycket tid jag bara kan med dem.
Men om 12 dagar sitter jag på ett plan till Hawaii :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu