Onsdag

Sista onsdagen gjord, 2 more days to go. Så igår började jag packa väskorna som ska med till Hawaii, och idag började jag packa min stora väska som ska stanna här tills jag åker hem, och börjat städa ur mitt rum. Jag gjorde det idag när Gage tog sin tupplur, och jag hade planerat att göra mer nu ikväll, men jag följde med upp till farfarn för middag istället, eftersom det kanske är sista gången jag kan göra det. Men förhoppningsvis åker ju inte hem alltför sen så jag hinner med lite till innan natten är här. Hoppas allt är bra med er andra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu