Mors dag

Då var det härliga vädret tillbaka igen! :D Sommarkänslor på hög nivå.
I alla fall, i lördags började jag med att Skypa med pappa en timme på förmiddagen. Sedan plockade Maria upp mig, vi plockade upp Céline, åkte en snabb sväng till Bellevue mall, och därefter åkte vi och spenderade resten av dagen på IKEA!! Gick runt bland alla saker och letade ut möbler till Céline som hon kommer behöva(men köpte inget nu), vilket var såå kul, och längtade tills jag får mitt egna ställe att inreda. Och så åt vi ju såklart köttbullar, och jag köpte även med mig knäckebröd hem. Behöver jag ens säga att jag kände mig som hemma igen?!
Senare på kvällen åkte vi till våra amerikanska kompisar, som har köpt ett nytt hus, så de var kul att se, även att stället var rätt creapy.. ;)
 
I söndags så var det mors dag här. Tog sovmorgon, och sedan när jag kom ner låg det ett kuvert med mitt namn och choklad på bänken i köket. Jag öppnade kuvertet, och där fanns ett presentkort på Starbucks och ett kort där det stog följande:
"Thanks for always being there, 2nd Mom.    
Nathalie, thanks for all the love you give our Little man every day! We really appreciate your patience + care and it does not go unnooticed!
Love Always"
 
Det gjorde helt klart min dag, så himla gulligt! <3
I alla fall, strax efter 12 satte vi oss i bilen i 2 timmar för att komma till Gages farmor för middag. Det var första gången som jag var där, och det var såå fint! Huset ligger precis vid vattnet, det är inte ens 10 meter från huset, och lite ut över vattnet har de ett trallgolv. Så det var kul att se, och vädret var nu bra igen. Vid 5-tiden begav vi oss hem igen för att istället ta färjan hem (de bor på en ö). Och det var så himla fint när vi närmade oss Downtown Seattle och såg alla skyskrapor och Space Needle! Tyvärr hade jag inte min systemkamera, hade blivit så fina bilder, men det var absolut inte sisa gången jag åker där. Man såg även Mt Rainer från färjan :)

<3

Downtown:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu