Hello summer!

Vi har haft så otroligt härligt väder här i tre dagar denna veckan. Det har varit mellan 25-30 grader varje dag, verkligen sommar! :D Så jag har såklart varit ute massa med Gage, både på promenader och ute på baksidan där han har en gunga. Jag har även tagit 2 springturer. Och i onsdags kväll åkte jag, Maria, Theresa, Lisa & Katrine ner och satte oss vid vatten sent på kvällen när det började bli mörkt. Vi lyssnade på musik, åt cupcakes och kollade på stjärnorna, och vi satt där i lätt ett par timmar. Haha, men mitt i allt fick ju Lisa den smarta idén att säga "Tänk om det skulle komma någon mördare nu från skogen bakom oss!", vilket fick oss alla att då och då snegla bak mot träden bakom oss, haha. Så satt vi där och pratade igenom olika teorier om vad vi faktiskt skulle ha gjort om något sånt hände, och Lisa hade bästa komentaren, "Bara lugn, jag har sett så sjukt många avsnitt av Super Natural, så jag skulle klura ut varenda möjlig situation. Det spelar ingen roll om det är mördare, spöken, demoner eller vad det nu kan va, jag är beredd på allt!" Haha jaa.. ;)
 
Safari-mannen är redo! ;)






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu