Polis polis

Hejhej på er allihop. Just nu är det söndagkväll och jag ligger på sängen med datorn i knäet och kan knappt hålla mig vaken, det har inte blivit så många timmars sömn denna helgen, och jag vill inte ens tänka på hur trött jag kommer vara imorgon när klockan ringer.. Men det ar vari en riktigt bra helg åter igen.
Så, i torsdags kväll när vi var på väg hem blev vi stoppade av polisen. Jag kan säga att vi blev lagom nervösa, speciellt eftersom Maria som körde inte hade gjort något fel. Så vi fick stanna intill kanten och en polis kom fram till bilen och lös med sin starka ficklampa på oss. Det visade sig tillslut att Marias v.familj hade glömt bort att sätta dig den nya "försäkringslappen" på registreringsskylten.
I fredags träffades jag, Maria, & Céline åt pizza, frozen yoghurt (vadå nyttig helg.!) och sedan drog vi hem till några amerikanska kompisar och kom inte hem förens halv 5 på natten/morgonen.  Dagen efter hade jag möte med min Au Pair-grupp(kunde därför bara sova 5 timmar), så vi åt lunch tillsammans. Sedan mötte jag upp Maria & Céline igen och först hängde vi bara på ett café o lite annat. På kvällen gick vi till den Irlänska restaurangen/pubben som vi var på förra helgen, mötte Lisa och åt middag där. Och denna kvällen hade dem ett live-band som spelade musik hela kvällen, låtar som "Sweet home Alabama", "Jessies girl" och "Footloose"! Även denna kvällen gick vi sedan hem till kompisarna vi var hos kvällen innan, och vi var inte hemma förens halv 6 denna gången. Men idag tog vi istället sovmorgon. Sedan på eftermiddagen idag åkte vi in till Seattle till ett speciellt ställe och kollade på körsbärsträden som blommar nu, var jättefint!
Så det var min helg, hoppas att ni andra också hade det bra! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu