Crazy weather

Ja, ni skulle sett vädret här igår. Vissa stunder var det lite soligt, andra haglade det sjukt mycket! Det la sig till och med på marken ett tag. Idag har det dock varit hyfsat hela dagen, och nu på eftermiddagen har det varit väldigt soligt. Jag hoppas bara att det håller i sig hela kvällen, för jag och ett gäng andra ska dra ner till vattnet ikväll och träffas där.
Jag vet att jag sa att jag skulle berätta planerna för helgen, men nu har det förmodligen blivit lite ändringar så jag är inte helt säker på vad som gäller längre. Om våra planer inte blir av vet jag i alla fall att vi kommer vara här och ha filmkväll då jag har huset för mig själv i helgen.
 
Men det ska bli skönt att veckan snart är slut, Gage har varit rätt knepig dessa två senaste veckorna, han har inte viljat äta och sover inte så bra. Hoppas det vänder igen nästa vecka 

Här är iallafall en bild på hur han vaknade idag efter en av tupplurarna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu